ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آخرش رفتی و من تنها شدم

 

با هم ولی تنها

 آخرش رفتی و من تنها شدم

                    یه غروب سرد بی فردا شدم

 یه روزی از قصه تو پیر می شم

                   رفتی و جای تو خالیه پیشم

 آخرش نموندی و خاطره موند

                  رفتی و رفتن تو دل و سوزوند

 ولی من سپردمت به آسمون

                 دست اون شاهد عشق پاکمون

 نیستی من بهونه گیر کی بشم

                  رفتی دستامو رو عکست می کشم

 آخرش شمارش روز و شبا

                  کی می شه بیاد دوباره ای خدا

 خواب هر شبم شده رویای تو

                من هنوز تو گوشمه صدای تو

 کاش نمی رفتی و من پر می شدم

               روز و شب از عطر تو هوای تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 5:27 | |